‏تصاميم مليكه ‏ (‏‎Maleeka Designs‎‏)
أهلا وسهلا بكم يسعدنا انضمامكم معنا فى منتدى Maleeka Designs

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

أهلا وسهلا بكم يسعدنا انضمامكم معنا فى منتدى Maleeka Designs
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

حملة الاعضاء القدامى فى مارس 2010 من اوريفليم

2 مشترك

حملة  الاعضاء القدامى فى مارس 2010 من اوريفليم Empty حملة الاعضاء القدامى فى مارس 2010 من اوريفليم

مُساهمة من طرف المديرة السبت مارس 06, 2010 3:45 pm

حملة الأعضاء القدامي والعضو الراعي في مارس

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

بس فيه ملاحظه مهمه علي كريم اليدين في كروت الخريشه يوجد 4 انواع من كريم اليدين يشملهم كارت الخربشه الكريم الذهبي ال 30 مل الذي في الصوره وكريمات الأيدي ال 50 مل التي بالنرجس والتيوليب علي حسب الكود الذي يظهر في كارت الخربشه
وايضا بالنسبه لكارت الخربشه كارت واحد فقط علي كل طلبيه ب 200 جنيه بسعر الكتالوج يعني حوالي 160 جنيه بسعر العضويه يعني لو عملت فاتوره ب 400 جنيه كتالوج حناخد كارت واحد لكن الأفضل نعمل الطلبيه علي فاتورتين علشان ناخد علي كل فاتوره كارت للخربشه وهكذا

عدل سابقا من قبل المديرة في الأحد أبريل 11, 2010 7:52 am عدل 1 مرات
المديرة
المديرة
Admin

https://maleeka.yoo7.com

حملة  الاعضاء القدامى فى مارس 2010 من اوريفليم Empty رد: حملة الاعضاء القدامى فى مارس 2010 من اوريفليم

مُساهمة من طرف sad angel الإثنين مارس 29, 2010 11:45 am

لحد النهارده مفيش خبر عن النهارده يا مدام هند البنات الجديده شكلى وحش قدامها ده غير ان فيه عملاء عندى لهم كروت عسدشان وخدين حجات اكتر من 200 ج مخصوص مصداقيتى هتدمر لانى انا اللى قدامهم مش الشركة أعمل ايه انا ليا4 كروت لوحدى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
sad angel
sad angel

حملة  الاعضاء القدامى فى مارس 2010 من اوريفليم Empty رد: حملة الاعضاء القدامى فى مارس 2010 من اوريفليم

مُساهمة من طرف المديرة الإثنين مارس 29, 2010 3:03 pm

sad angel كتب:لحد النهارده مفيش خبر عن النهارده يا مدام هند البنات الجديده شكلى وحش قدامها ده غير ان فيه عملاء عندى لهم كروت عسدشان وخدين حجات اكتر من 200 ج مخصوص مصداقيتى هتدمر لانى انا اللى قدامهم مش الشركة أعمل ايه انا ليا4 كروت لوحدى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

بس واحدة واحدة قوليلى اية اللى مدايقك واية المشكلة وانا هحلهالك انشاء الله متخافيش انا معاكى واى حاجة انتى عوزاها قوليلى وانا هساعدك انشاء الله
المديرة
المديرة
Admin

مُساهمة من طرف المديرة الإثنين مارس 29, 2010 4:10 pm

بالنسبة للى لية كارت خربشة انا قريت ان الشركة عاملة اعلان قايلة فيها
فااللى عامل نقط كارت الخربشة
يروح و يختار هديتة بنفسة ما بين الكريم او السلسه
المديرة
المديرة
Admin

- مواضيع مماثلة